WIERSZE DLA MAMY

Dla mamy.

Cieszyłaś się mamo,
gdy mnie urodziłaś,
co dzień przytulałaś ,
na rękach nosiłaś.
Zawsze na dobranoc 
bajki mi czytałaś ,
choć byłaś zmęczona,
znać po sobie nie dawałaś.
Twój uśmiech promienny ,
jak wiosenne słońce,
serce dla mnie miałaś,
wielkie i gorące.
Teraz chcę Ci za to
mamo podziękować
i pięknym bukietem
szczerze obdarować.



ŚWIĘTO MAMY W PRZEDSZKOLU.

Wszystko już zapięte na ostatni guzik,
dziś moja mamusia zobaczyć mnie musi,
bo w przedszkolu sama wierszyk recytuję,
choć troszkę mam tremę,to się nie przejmuję.
Przyszły wszystkie mamy,zrobiło się tłoczno,
zaraz przedszkolaki zabawę rozpoczną.
potem powiem wierszyk,nisko się  ukłonię,
wszyscy wtedy goście będą klaskać w dłonie.
Najbardziej mamusia ze mnie się ucieszy,
w mój talent wrodzony ona jedna wierzy.
na koniec całusy,wręczymy laurki,
słodkie bukieciki od synka i córki.